|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andzia
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 891
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnow/Krakow Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 21:17, 10 Sie 2009 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
Regulamin Forum OLGI BOŃCZYK
1. Regulamin został stworzony w celu uregulowania wszelkich spraw związanych z korzystania z Forum.
NIKT nie ma prawa pisać do jakichkolwiek osób/instytucji/programów itd. podpisując się jako forum.
Osoba przekraczająca ten punkt regulaminu zostanie bezzwłocznie wyrzucona z forum, oraz zostanie zbanowany jej adres IP (co uniemożliwi powtórną rejestrację, także pod innym nickiem).
2. Forum służy do wypowiedzi na dane tematy. Nie wypowiadamy się na temat życia prywatnego Pani Olgi.
3. Internauta, który wypowiada się na Forum nazywany jest użytkownikiem forum.
Każdy użytkownik Forum może się zarejestrować po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Rejestracja jest bezpłatna. Oznacza zapoznanie się z regulaminem i wyrażenie zgody na jego przestrzeganie.
Zarejestrowany użytkownik posiada indywidualne konto, dzięki któremu ma dostęp do wszystkich ( z wyjątkiem dostępnych dla Administracji i Moderatorów) tematów.Użytkownik nie zarejestrowany widnieje na Forum jako Gość. Taka osoba nie musi się logować, jednak nie ma dostępu do niektórych tematów, które decyzją Administracji zostały zablokowane.
4. Podpis i avatar nie mogą zawierać wulgarnych treści i przekraczać wyznaczonej wielkości. Podpisy graficzne nie powinny być szersze niż 600 pixeli ani wyższe niż 200 pixeli. Maksymalny dopuszczalny rozmiar avataru 200x165 pixeli przy krótszym boku.
Nieodpowiednie sygnatury i avatary zostaną usunięte.
5. Użytkownik ma prawo wypowiedzi na dany temat, lub założenia nowego tematu.
Każdy nowo założony temat powinien mieć jasny tytuł, zgodny z treścią, którą zawiera. Nie tworzymy tematów podobnych do już istniejących.
6. Każda osoba na Forum powinna wypowiadać się kulturalnie, nie obrażać nikogo, nie używamy wulgaryzmów i staramy się pisać poprawnie.
Jakiekolwiek treści pornograficzne, obrzydliwe, obraźliwe i inne z tego typu rzeczy będą natychmiastowo usuwane z Forum, a w stosunku do użytkownika zostaną wyciągnięte konsekwencje. Dopuszczalne jest nie używanie polskich znaków. Prosimy o przeczytanie posta przed wysłaniem.
7. Piszemy posty na temat i umieszczamy je w odpowiednim temacie. Nie piszemy postów, które nic nie wnoszą do dyskusji! Będą one usuwane przez Moderatorów Forum.
8. Nie piszemy postów jeden pod drugim. Będą one usuwane.
9. Zdjęcia wklejane na forum nie mogą przekraczać rozdzielczości 600x800. Zbyt duże zdjęcia zostaną usunięte.
10. Dział Aktualne występy Olgi Bończyk służy WYŁĄCZNIE do zamieszczania informacji nt. kolejnych występów p. Olgi. Nie piszemy kto gdzie był i jak sie mu podobało. Od tego jest dział Nasze spotkania z Olgą Bończyk. Przekroczenie tego punktu traktowane będzie jak off-topic.
11. Wszystkie posty, które nie zawierają w sobie żadnej konkretnej odpowiedzi np. "Zgadzam się z Tobą" lub "fajne zdjęcia”, "było super" oraz zawierają mniej niż 160 znaków będą usuwane. Taki post nie wnosi nic do tematu, a tylko zaśmieca czyli jest offtopiciem. Administrator i moderatorzy mają prawo usuwać posty łamiące regulamin, edytować posty, zmieniać itp. bez wiedzy i zgody autora.
12. Nie spamujemy i nie umieszczamy zbędnych reklam lub pustych linków.
13. Jeśli Twój post został usunięty, oznacza to, że nie przestrzegałeś/aś regulaminu.
Posty piszemy w kolorze czarnym, a kolor czerwony jest używany w celu napisania ważnej informacji.
14. Użytkownicy są zobowiązani do czytania tematów oznaczonych przez Administratora terminami: ogłoszenie, ważne itp. Zawierają one treści dotyczące istotnych decyzji podejmowanych przez Administrację Forum.
15. Regulamin obowiązuje Wszystkich, zarówno zarejestrowanych użytkowników jak i Gości. Nie przestrzeganie regulaminu będzie karane. Ewentualne zmiany w regulaminie mogą wprowadzać jedynie Moderatorzy Forum i Administratorzy.
16. Dodawanie komentarzy w tych tematach Nie komentujemy!!! jest zabronione.
Nie przestrzeganie tego punktu karane jest minusem.
17. Wszelkie pytania dotyczące funkcjonowania Forum należy kierować do Administratorów Forum lub Moderatorów.
18. Niektóre zdjęcia, pliki lub inne informacje zamieszczane na Forum mogą zawierać prawa autorskie. W przypadku naruszenia tego punktu regulaminu użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec Administracji i Moderatorów Forum, a także osobistą odpowiedzialność karną.
Tekst ustawy RP: [link widoczny dla zalogowanych]
Możemy: umieszczać na Forum linki do stron i plików już znajdujących się w Internecie - za legalność znajdujących się tam treści odpowiada zarządzający stroną lub serwerem; przesyłać pliki pocztą do użytkownika Forum; umieścić na Forum informacje, że się taki plik posiada, lub że się go poszukuje; rejestrować programów telewizyjnych i dokonywanie nagrań amatorskich za pomocą kamery (o ile nie było przed koncertem zastrzeżenia, że nie wolno go nagrywać).
Jeżeli pojawią się nowe problemy, to i w regulaminie pojawią się stosowne wpisy.
Ostatnio zmieniony przez andzia dnia Czw 23:10, 26 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|